הכנסה פסיבית

הכנסה פסיבית היא ההכנסה שאתה מקבל מעבודה שאינך צריך לעבוד עליה באופן פעיל. הכנסה פסיבית יכולה לבוא בצורות רבות, כגון נכס להשכרה, תמלוגים ודיבידנדים במניות. הכנסה פסיבית יכולה להיות גם בצורה של עסקים מקוונים כמו בלוגים ושיווק שותפים. כך נראית הכנסה פסיבית. זוהי דוגמה לנכס להשכרה.

באן ארבור, מישיגן. בעל הבית גובה הכנסה מנכס להשכרה זה בצורת תשלומי שכר דירה מדי חודש. איזה סוג של הכנסה פסיבית יש לך? הכנסה אקטיבית היא הצורה הנפוצה ביותר של הכנסה פסיבית. בהתאם לאופן שבו אתה מרוויח אותו, הכנסה פעילה כוללת רווחים מעבודה, דיבידנדים וריבית להשקעה, או תמלוגים. הכנסה פעילה יכולה לרוב להיות אוטומטית עם תוכנות או כרוכה במאמץ קטן כמו חשבון חיסכון אוטומטי שמשלם לבעליו ריבית כל שנה ללא כל מעורבות אישית. היתרון של הכנסה פעילה הוא שהיא יכולה לשנות את מצבכם הכלכלי במהירות ולעיתים באופן דרמטי.

1) שמור כאילו אף אחד לא חייב לך כלום. הכנסה פסיבית מתחילה בחיסכון. בלי כמות בריאה של חיסכון, שום דבר לא עובד. "חוזק הכסף" הכולל שלך יהיה F- אם לא תבנה תחילה בסיס פיננסי. הצהרת ההכנסה שלך תראה שאתה בקושי מרוויח כסף אם אתה לא חוסך בכלל. האם אתה יכול להתעשר מבלי לחסוך כסף? כמובן! אבל יזמים רבים מתעשרים על ידי שימוש בכרטיסי אשראי. הם לא מתחילים לחסוך עד שהם בשנות ה-60 או ה-70 לחייהם וזה מאוחר מדי.

2) יש תקציב. ללא תקציב, אין לך מושג כמה כסף אתה יכול להרוויח או מהן ההוצאות האמיתיות שלך. יש אנשים שאין להם מושג כמה אוכל הם צריכים לרכוש עבור החודש כי הם מעולם לא הקציבו לפני כן! אחרים עשויים להוציא 500 שקל על אוכל בחוץ בחודש, מתי הם יודעים שהם יכולים לחיות על שקל ליום. יש תוכנית התקפה! ללא תוכנית, אין דרך לדעת כמה זמן ייקח דברים, כמה עבודה יש לך בפועל וכמה שעות תצטרך לעבוד. אין גם דרך לדעת אם המטרות שלך ריאליות או לא! עם תוכנית קיימת, זה מאפשר לך לראות מה צריך לעשות ומתי.

מה עושים לפני היציאה? אני מוודא שיש לי את כל מה שאני צריך, הדרכון שלי ושאר הניירת שלי.

הכנסה פסיבית היא הכסף שאתה מרוויח מבלי באמת לעשות כלום. אתה יכול לחשוב על זה כעל הכסף שאתה מרוויח בזמן שאתה ישן.

את המונח "הכנסה פסיבית" טבע רוברט קיוסאקי בספרו אבא עשיר, אבא עני בשנת 1997. המונח הפך לפופולרי לאחר שפרסם אותו ומאז נעשה בו שימוש כדי לתאר דרכים שונות להרוויח כסף מבלי צורך לעשות עבודה רבה.

ניתן להרוויח הכנסה פסיבית באמצעות השקעות ויוזמות עסקיות, או שהיא יכולה להיווצר מפעילויות שאינן נחשבות בהכרח ל"עבודה", כמו כתיבת בלוג או התנדבות.

הכנסה פסיבית מוסברת בשפה פשוטה: 9 הדיברות של הכנסה פסיבית

מאמר זה יספק לכם הסבר ברור ותמציתי מהי הכנסה פסיבית, כיצד היא יכולה לעזור לכם לחיות את חיי חלומותיכם וכיצד תוכלו להתחיל להרוויח אותה היום.

הכנסה פסיבית היא צורת הכנסה שמגיעה מפעילות עסקית בה היזם אינו עובד באופן פעיל. זה מרוויח בקצה האחורי על ידי מתן שירות או מכירת מוצר שלקוחות כבר מוכנים לשלם עבורו.

1. חוק ההיצע והביקוש

החוק הזה הוא אחד החשובים בכלכלה. הוא קובע כי כמות הסחורה המבוקשת תלויה במחירו. המשמעות היא שככל שהמחיר גבוה יותר, כך פחות אנשים ירצו לקנות אותו, ולהיפך, חוק הביקוש הוא עיקרון יסוד בכלכלה הקובע כי הכמות הנדרשת עבור סחורה תהיה ביחס הפוך למחירו.

2. היתרון של עסק חיובי לתזרים מזומנים

עסק תזרים מזומנים חיובי הוא עסק שמייצר די והותר מזומנים לכיסוי הוצאותיו. זהו סוג העסק הטוב ביותר מכיוון שיש לו את היכולת לצמוח ולהתרחב מבלי שתצטרך לדאוג שיגמר הכסף.

עסק שיש לו תזרים מזומנים שלילי יצטרך ללוות כסף או לחסל נכסים כדי להישאר צף. זה יכול גם לומר שהבעלים חייב לקחת על עצמו עבודה שנייה כדי לשלם חשבונות ולהסתדר.

עסקים תזרים מזומנים חיוביים לא תמיד קל להתחיל, אבל הם שווים את זה בטווח הארוך כי הם מפחיתים סיכונים ולחץ עבור הבעלים.

3. 4 סוגי ההכנסה הפסיבית

ניתן לסווג הכנסה פסיבית ל-4 סוגים:

הכנסה מדיבידנד, ריבית ושכר דירה

הכנסה מרווחי הון

הכנסה מתמלוגים

הכנסה מקניין רוחני

4. להרוויח יותר כסף באינטרנט

ישנן דרכים רבות להרוויח כסף באינטרנט, אבל הכל תלוי במערך הכישורים שלך. לדוגמה, אם אתה סופר, אז אתה יכול לכתוב מאמרים לאתרים ולקבל על כך תשלום. אם אתה טוב בעיצוב, אז אתה יכול ליצור לוגו או באנרים לחברות ולמכור אותם ברווח. אפשר לבנות חנות דיגיטלית או אתר אינטרנט בשינה שאתה טוב בה.

5. אוטומציה ומיקור חוץ של העבודה שלך כדי לחסוך זמן

אוטומציה ומיקור חוץ של העבודה שלך יכולה להיות דרך מצוינת לחסוך זמן. אתה יכול לבצע אוטומציה של משימות שחוזרות על עצמן, כמו פרסום במדיה חברתית או שליחת אימייל לאנשים. עבודת מיקור חוץ יכולה להיות גם דרך טובה לחסוך זמן, אם יש לך את התקציב לכך.

ישנן דרכים רבות בהן תוכל להפוך את העבודה שלך לאוטומטית ולמיקור חוץ כדי לחסוך זמן. אתה יכול להפוך משימות חוזרות ונשנות כמו פרסום במדיה חברתית או שליחת אימייל לאנשים על ידי שימוש בכלים כגון Buffer או MailChimp. אתה יכול גם לבצע מיקור חוץ של עבודה אם יש לך את התקציב לכך על ידי העסקת מישהו ב-Upwork או Fiverr שיעשה עבורך את המשימה הספציפית הזו בתעריף זול יותר מאשר העסקת מישהו במשרה מלאה עם הטבות וכל הדברים האלה.

מומלץ לבחון מדריכים ל-Zapier

6. שיווק נכון את העסק שלך לקהל הנכון

שיווק הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בניהול עסק מצליח. זה לא רק על יצירת מוצר או שירות שאנשים רוצים, אלא גם על לוודא שהוא מגיע לקהל המתאים.

כולנו יודעים כמה זמן וכסף הולכים לקמפיינים שיווקיים. וכדי להצליח, עלינו למקד את המסר שלנו לקהל המתאים. זה אומר שאנחנו צריכים לדעת מי הם, מה הם אוהבים ומה הם לא אוהבים, ומה ההעדפות שלהם.

כך נוכל לוודא שהקמפיין שלנו מגיע ללקוחות הפוטנציאליים וגורם להם לרצות לקנות את המוצר או השירות שלנו.

7.הישאר אופטימי לגבי סיכויי ההצלחה שלך אם אתה כבר עובד במשרה מלאה על משהו אחר

אולי אתה חושב שאי אפשר להמשיך בקריירה בקופירייטינג אם אתה כבר עובד במשרה מלאה במשהו אחר. עם זאת, זה לא נכון.

יש אנשים שעובדים במשרה מלאה ורודפים אחר התשוקה שלהם מהצד. אחרים מוצאים דרכים להפוך את התשוקות שלהם לעיסוק שלהם על ידי פתיחת עסק עצמאי משלהם או עבודה כפרילנסר עבור חברה.

8.נכס דיגיטלי

נכס דיגיטלי הוא ייצוג אלקטרוני או דיגיטלי של מידע, המצוי באינטרנט או במרחב הדיגיטלי.

נכס דיגיטלי יכול להיות תמונה, סרטון, קובץ מוזיקה, מייל, מאמר או כל צורה אחרת של נתונים שקיימים בפורמט בינארי.

נכסים דיגיטליים הפכו פופולריים יותר וקלים יותר ליצירה עם הופעת המדיה החברתית והסמארטפונים. הם גם קלים לשיתוף עם אחרים וניתן להשתמש בהם למטרות שיווקיות.

המושג "נכס דיגיטלי" מתייחס לכל נכס אונליין שאתם יכולים לשכור או למכור למטרות רווח. זה עובד באותו אופן כמו נד"לן מסורתי, שבו אתם קונים בית או קרקע כדי לשכור או למכור. עם זאת, סוג זה של השקעה מאפשר לכם להרוויח בצורה פסיבית באינטרנט. כאשר שומעים את המושג נכס דיגיטלי האסוציאיציה הראשונה שעולה לראש היא אתר תוכן או בלוג. אבל, יש המון סוגי נכסים באינטרנט, כולל:

א. אתרי אפיליאייט אתרים הממליצים על מוצר או שירות ומרוויחים עמלה על כל מכירה/המרה.

ב. בלוגים אתרי תוכן נישתיים עם פרסומות.

ג. אפליקציות אפליקציות סלולריות לסמארטפונים וטאבלטים.

ד. ערוצי יוטיוב סרטונים בערוץ שמופעל בו מוניטיזציה של גוגל.

ה. חנויות איקומרס חנויות איביי, אמאזון, שופיפי ועוד.

9.קהילות

1. קהילות אונליין – קהילות ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, לינקדאין, אונליפאנס ועוד.

2. דומיינים – URL של אתרים שלא בשימוש ולאחרים יש אולי ערך רב יותר עבור הדומיין שאצלכם.

3. נכסי מטאוורס ו-Web3נכסי נדלן הזמינים רק במטאוורס ובמציאות המדומה.

חשוב לזכור:

הכנסה פסיבית היא צורת הכנסה שבה נדרשת עבודה מועטה או לא. הרעיון של הכנסה פסיבית קיים כבר מאות שנים.

הכנסה פסיבית יכולה להיווצר ממגוון מקורות, כגון שכירות מנכסים, דיבידנדים במניות, תמלוגים על ספרים ומוזיקה, ריבית על השקעות ורווחי הון ממכירת נכסים.

המפתח לבניית הכנסה פסיבית הוא מוצר/עסק חזק שיוכל לעמוד בפני עצמו מבלי שתצטרך להשקיע שעות ושעות עבודה מדי יום.

הכנסה פסיבית נשמע כמו משהו מפתה אבל צריך לזכור שכדי להגיע להכנסה פסיבית צריך לבנות מוצר / עסק חזק ולעבוד קשה ואז יגיעו תוצאות

*מסמך זה מיועד לשמש כחומר רקע בלבד

נתונים הכלולים במסמך זה צפויים להשתנות. מסמך זה אינו מהווה ייעוץ, המלצה או חוות דעת באשר לכדאיות השקעה או חיסכון בכל מוצר, ואינו יכול להוות תחליף לייעוץ אישי המותאם לנתוניו, צרכיו ומטרותיו של כל אדם. האמור במסמך זה אינו מהווה ייעוץ מס מכל סוג שהוא.

אין באמור בפרסום זה כדי להוות ייעוץ פנסיוני המותאם לנתוניך האישיים, לצרכיך ולהעדפותיך, ואין בו משום המלצה לביצוע עסקה כלשהי במוצר פנסיוני.

הנתונים הם לא נתונים רשמיים ולכן יכולים להשתנות בהתאם.

*אין באמור תחליף לייעוץ ו/או שיווק פנסיוני אישי או התחייבות להשגת תשואה או דירוג דומה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top