מהו מסלול מחקה מדד S&P500

מדד S&P500 הינו מדד המכיל את 500 החברות המובילות (מבחינת שווי שוק) בארה”ב.

הוא אחד המדדים המובילים בעולם בשנים האחרונות- ביצועיו לאורך זמן הפכו את אפיק ההשקעה לנחשק ופופולארי בעולם.

המדד עוקב אחרי ביצועי 500 החברות הגדולות בבורסה האמריקאית (בעלות שווי השוק הגדול ביותר)

כגון: Facebook, Amazon, Apple, Microsoft ו- Google.

המדד חוצה מגזרים ומאגד חברות מתחומים רבים כמו – טכנולוגיה, תעשיה, אנרגיה ופיננסים ובכך מסייע לנטרל את הסיכון של כל מניה באופן נפרד. למעשה הכוח הגדול של מדד זה הוא השקעה במספר רב של חברות ובכך פיזור ההשקעה במניות רחב יותר והתנודתיות הכרוכה בהשקעה בחברה בודדת פוחתת.

אחת משיטות ניהול ההשקעות היא שימוש באפיק מחקה מדד בו מנהלי השקעות רוכשים את הנכסים המרכיבים את המדד אליו את הסכומים המבוקשים. לכן, מסלולים אלו ידועים בשמם מסלולים פאסיביים שמתנהגים באופן דומה למדד הרצוי שהוגדר.

כך מסלול מחקה מדד S&P500 נצמד למדד S&P500 ופועל במטרה להניב תשואה דומה.

​למי מיועד המסלול?

המסלול מיועד לעמיתים המעוניינים להשקיע את כספם במסלול השקעה מחקה מדד S&P 500. או בנכס פסיבי ברמת סיכון גבוהה

מדיניות השקעה

נכסי המסלול יעקבו אחר מדד ה-500 S&P בשיעור חשיפה של 100% מנכסי המסלול. נכסי המסלול העוקבים אחר המדד כמפורט לעיל יהיו כל נכסי המסלול למעט שיעור מהנכסים אשר יושקע במזומנים לצורך טיפול בהפקדות, משיכות והעברות כספים

נתונים הכלולים במסמך זה צפויים להשתנות. מסמך זה אינו מהווה ייעוץ, המלצה או חוות דעת באשר לכדאיות השקעה או חיסכון בכל מוצר, ואינו יכול להוות תחליף לייעוץ אישי המותאם לנתוניו, צרכיו ומטרותיו של כל אדם. האמור במסמך זה אינו מהווה ייעוץ מס מכל סוג שהוא.

אין באמור בפרסום זה כדי להוות ייעוץ פנסיוני המותאם לנתוניך האישיים, לצרכיך ולהעדפותיך, ואין בו משום המלצה לביצוע עסקה כלשהי במוצר פנסיוני.

הנתונים הם לא נתונים רשמיים ולכן יכולים להשתנות בהתאם.

*אין באמור תחליף לייעוץ ו/או שיווק פנסיוני אישי או התחייבות להשגת תשואה או דירוג דומה.

*אין באמור במסמך זה כדי להוות שיווק פנסיוני או המלצה לייעוץ מס כהגדרתו בדין ואין בו כדי להוות תחליף לשיווק פנסיוני או ייעוץ מס אשר מתחשב בצרכים ובנתונים המיוחדים לכל אדם. התנאים המלאים והמחייבים הינם התנאים המפורטים בתקנון הרלוונטי ובכל סתירה בין האמור במסמך זה לבין האמור בתקנון, יגברו הוראות התקנון.

הסקירה הנ”ל מהווה פרשנות של כותבה לדברי החקיקה אליהם היא מתייחסת והיא איננה ממצה או מתיימרת למצות את כלל החקיקה ו/או הפסיקה הקיימים בעניין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top