יש לכם יתרה גדולה בעובר ושב ולא יודעים מה אפשר לעשות איתה

לא תמיד קל להשקיע כסף, אבל אם יש לך יתרת חשבון עו"ש גדולה, יכול להיות שווה להשקיע. זה בגלל שיש לך את הכסף והוא פשוט יושב שם. אם אתה לא עושה עם זה כלום, אתה פשוט נותן לכסף שלך “לא לעבוד” וללא מטרה.

השקעת הכסף שלך היא דרך לשלוט לאן הוא הולך ולוודא שהוא לא הולך לפח. זה אולי נראה מפחיד בהתחלה, אבל עם הידע והייעוץ הנכונים של מומחים בתחום, השקעה יכולה להיות הזדמנות גדולה לכל מי שיש לו יתרת חשבון עו"ש גדולה "חשוב לזכור ששוק המניות אינו תרופת פלא", אומר מייקל ג'יימס, מתכנן פיננסי מוסמך. "לא משנה כמה גבוה תעלה את זה, זה בסופו של דבר יירד." יש הרבה סיבות להשקיע במניות. יש אנשים שבוחרים להשקיע במניות באופן עצמאי או לתת לחברות הביטוח ובתי ההשקעות השונים להשקיע עבורך במוצרים הפיננסים והפנסיונים השונים (קופת גמל להשקעה, פוליסת חיסכון ועוד) מכיוון שיש להם מספר מסוים של מניות של חברה מסוימת ורוצים לוודא שערך המניות הללו יגדל ככל שהחברה גדלה או מחליפה ידיים. רוב האנשים בוחרים במסלול כללי עבור תיק הפנסיה שלהם. . במקרים כאלה, תיק ההשקעות מחולק למניות בודדות של חברות שונות. נכסים אלו לא תמיד נמצאים במניות. עם זאת, הם יכולים להיות גם בנכס או בנכס פיננסי אחר.

אם יש לך יתרת חשבון עו"ש גדולה ואינך יודע מה לעשות איתה, כדאי שתשקיע אותה. לדוגמה, אם אתה סטודנט או אם אתה רק מתחיל בקריירה שלך, הכנס את הכסף הזה לקופת גמל להשקעה או בפוליסת חיסכון. אם אתה רוצה להתחיל להשקיע במניות, אין זמן טוב יותר מאשר עכשיו.

ניתן להשים גם סכום חודשים / חד פעמי בכל תקופה (כמובן יש לוודא שלא עובר את התקרה להפקדה).

השקעת כסף בתחומים שונים יכולה לעזור לך להגיע להכנסה פסיבית. זה ייצור ביטחון פיננסי ויעזור לך להרגיש בטוח יותר לגבי הכספים שלך.

לפני שאתם משקיעים כסף ומעבירים אותו לאזור אחר, ודאו שחקרתם את השוק ויש לכם הבנה ברורה כיצד ההשקעה תשתלם.

זהו מדריך שיעזור לכם להבין את היסודות של הכנסה פסיבית וכיצד תוכלו להשתמש בה כדי ליצור ביטחון כלכלי.

הכנסה פסיבית היא הכסף שאתה מרוויח מההשקעות שלך מבלי שתצטרך לעבוד עבורה. המטרה של הכנסה מסוג זה היא להקל על חייך בכך שלא תצטרך לעבוד למחייתך.

ישנן דרכים רבות ושונות ליצור הכנסה פסיבית, אך אלו הן כמה מהפופולריות ביותר:

– השקעה בנדל"ן: זו אחת הדרכים הטובות ביותר מכיוון שיש לה עלויות הקמה נמוכות ומספקת תשואות גבוהות לאורך זמן.

– השקעה במניות: אתה יכול לעשות זאת על ידי קניית מניות והמתנה שהן יעלו בערכן. כאשר הם עושים זאת, אתה מוכר אותם ומקבל את כספך בחזרה יחד עם רווח נוסף.

– השקעה באג"ח: אג"ח הן ניירות חוב שהונפקו על ידי ממשלות או חברות עם שיעורי ריבית המשתנים בהתאם לתנאי השוק. הם בדרך כלל בטוחים יותר ממניות אבל נושאים בסיכון של מחדל. שיעור התשואה על איגרות החוב תלוי במשך הזמן ובריבית שהנייר משלם, מה שנקבע בדרך כלל בתשקיף או במסמך אחר שמוציאה החברה. ככל שתאריך הפירעון ארוך יותר, ולפיכך, ככל שהזמן בו תקבל תשלומים גדול יותר, כך שיעור התשואה שלך יהיה נמוך יותר. כדוגמה, אג"ח ל-10 שנים משלמת 3%, ואילו אג"ח ל-30 שנים משלמת 2%. יש גם גבוה- תשואה, או אג"ח זבל, שמשלמת ריבית גבוהה יותר אך עם סיכון גדול יותר למחדל. נושאים שאינם בסיכון למחדל. איגרות החוב שהונפקו על ידי משרד האוצר האמריקני נחשבות ללא מסוכנות מכיוון שמשרד האוצר מבטיח שתשלומי הריבית יבוצעו ללא קשר למידת הביצועים של החברה בצורה טובה או גרועה, כפי שנמדד לפי מחיר המניה וגורמים אחרים כמו דיבידנדים ששולמו ונשמרו רווחים.

– השקעה בקריפטו תיק עבודות -תיק השקעות קריפטו זהו ייצוג טוב לאופן שבו תיקי השקעות קריפטו יכולים להיחשב נטולי סיכון. הסיבה לכך היא שמשרד האוצר האמריקני מבטיח שתשלומי הריבית יבוצעו ללא קשר למידת הביצועים של החברה בצורה טובה או גרועה, כפי שנמדד לפי מחיר המניה וגורמים אחרים כגון דיבידנדים ששולמו ושאר הרווחים.

-לתת לחברות הביטוח / בתי ההשקעות לנהל את הכסף שלנו – על ידי פתיחת קופת גמל להשקעה / פוליסת חיסכון, לבחור רמת סיכון מתאימה עבורנו ולתת לכסף לעבוד.

*מסמך זה מיועד לשמש כחומר רקע בלבד

נתונים הכלולים במסמך זה צפויים להשתנות. מסמך זה אינו מהווה ייעוץ, המלצה או חוות דעת באשר לכדאיות השקעה או חיסכון בכל מוצר, ואינו יכול להוות תחליף לייעוץ אישי המותאם לנתוניו, צרכיו ומטרותיו של כל אדם. האמור במסמך זה אינו מהווה ייעוץ מס מכל סוג שהוא.

אין באמור בפרסום זה כדי להוות ייעוץ פנסיוני המותאם לנתוניך האישיים, לצרכיך ולהעדפותיך, ואין בו משום המלצה לביצוע עסקה כלשהי במוצר פנסיוני.

הנתונים הם לא נתונים רשמיים ולכן יכולים להשתנות בהתאם.

*אין באמור תחליף לייעוץ ו/או שיווק פנסיוני אישי או התחייבות להשגת תשואה או דירוג דומה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top